søndag 21. september 2008

Mine loppefunn




Wohooo, var på loppemarked i går! Grevligt med folk!! Alle godbitene blir raskt revet bort.. Men godt vi alle ikke har lik smak da.. Jeg ble fornøyd da jeg fant disse to så vasene, begynner å få noen nå etter hvert, jeg synes de er skjønne!. Og ikke minst denne tallerken-hyllen, som skal males hvit (NÆÆÆ) ,men jeg har ikke helt funnet ut hvor jeg skal ha den.. fordi jeg har to fra før; en på kjøkkenet og en i hagestuen. Jeg tipper det ikke blir noen problem likevel..hehe.Min mann ble litt.. hva skal man si.. irritert da jeg hadde kjøpt den, han syntes jeg hadde betalt alt for mye for den, 150 kr..... problemet er at jeg er ingen pruter og det er vel obligatorisk slike plasser.. Ja ja ,jeg er ivertfall strålende fornøyd med mitt kjøp!!

2 kommentarer:

Kaffekos sa...

Ja ja tallerkenhylle igjen:). Tror heller ikke du har problemer med å finne plass til... bokhylle hos mini.... Du har fått inn mange flott bilder. Jeg har maledilla igjen. Håper det blir bra til slutt. Ha en fin søndag og god middag.

Prinsesse Elin sa...

Fine tallerkenhydlå. Jeg har to men ikke plass til mer enn en så her må jeg ommøbelere litt. Kan da ikke ha en talerkenhylle liggende å slenge. he he. Fin blogg:O)