mandag 15. februar 2010

Sååå fint med gamle nøkler !!
Har bare denne...men ønsker flere..
Tenkte å ha en hengene på veggen med en hvit ramme rundt, har sett det en plass
-veldig fint.

Dette lerrete kjøpte min kjære mann til meg i Oslo.
Det er opprinnelig et postkort som mannen i butikken
tar over på lerret, i ønsket størrelse.
Han har over 40.000 motiver, så det er garantert noe
for envær smak.
MEN som du ser er det en fin skrift rund bildet....
nå vet jeg ikke om jeg skal ramme inn eller la være som er...
i glass og ramme kommer det ikke frem hvor spesielt det er.
Uten noe er det jo helt mykt,så det står ikke av seg selv..
Trenger tips fra dere her;)
Ha det nydelig!
klem Mona.

4 kommentarer:

sylvia sa...

hei.
såå vakkert.
nydelig blogg du har ..
klem fra sylvia

Fjordlykke sa...

Nydelig lerret! Enig med det med glass og ramme. Ofte blir det et gjenskinn i glasset som ødelegger motivet. Men hvordan få hengt det opp. Hmm det var litt verre. Sikkert noen kreative her i blogglandia som har gode råd:)

Ha en fin fin uke du også!
Klem:)

Made by KKann sa...

Hei hei hei - så koselig at du stakk innom meg - smil!

Ha en finfin tirsdagskveld - som snart er natt..smil!

KlemKKann

Sigrid sa...

Heisann!
Så fint bildet ble! Har du navnet på stedet der dere fikk trykt postkort over på lerret? Husker å ha lest om det et annet sted, men husker ikke hva det heter, og det høres jo ut som en veldig bra idé for orginal veggdekor!