lørdag 2. april 2011

Hei!
Tenkte meg en liten snopetur til BOHEMIA i dag, det er en fin fin butikk på Sola,ikke så langt fra meg.
Vet ikke helt hva jeg skal snope,men tenkte på noen fine puter.
En ting som irriterer meg litt er at en må kjøpe innmaten også! Jeg trenger ikke SÅ mange putefyll!
Et ønske hadde vært å kunne velge om en ville ha HELE puta eller bare trekket! Ja! hehehe

Bilder kommer om litt så får vi se hva det ble:)
Bildene her er lånt av Bohemia.
Ha en flott lørdag ,take care
klem Mona.

4 kommentarer:

Ragnhild sa...

Gleder meg til å se hva annet du har snop deg enn glassvasene...Den er bare så flott og kan brukes til absolutt alt.....klem Ragnhild

melis sa...

Håper det ble en skikkelig snopetur! Gleder meg itl å se:) Ha en suuuuperfin uke:)

HildeS/Frøken Fryd sa...

Fine bilete du viser.
Puter er kjekt, og kanskje du fann noko anna fint også:)
Ha ei fin og god veke.
Klem H

Skolelyst sa...

Hei. Jeg har hørt om den butikken, ja. Når jeg er i Stavanger, har jeg det så travelt med å besøke familie og venner. Må vel ta turen innom snart.
Så fin blogg du har. Håper det kommer flere gode tips og innlegg til inspirasjon.

Kanskje du vil ta turen innom Skolelyst for å få litt noen tips til skolejenta di.
Ha en fortsatt fin onsdag.
Hilsen Benedicte.