torsdag 28. januar 2010

PC problemer!

foto BO BEDRE

Heisann!
Skulle ønske at jeg var pc-kyndig om dagen...
For da kunne jeg fikset den....selv!
Ting tar tid her i huset...du vet lister, rydding i garasjen osv.
Jeg vet jo at det ikke bare her i huset dette er et evig tema,
men allikevel!



Sånn, takk, da har jeg fått det ut,hehe, vi er jo rare vi damene,hihi..
Håper i løpet av helgen at den stasjonære pc er blitt fikset,
så jeg kan legge ut nye bilder fra heimen ;)

Ha det nydelig!!
Klem Mona.

3 kommentarer:

Tina sa...

oh yess, pc-trøbbel er ikke morro. Har nettopp kjøpt ny etter at vet ikke hvor mange som er kræsjet her i huset men det begynner å bli noen. Samtidig med at kloakken tetnet og ikke no vann kunne bukes og forbud mot dogåeing, har vi hatt noen flotte dager her du... hehe ja da fikk også jeg det ut og du mått lide litt... Gleder meg til nye bilder så håper jeg pcn blir fikset om ikke lenge:) Klæm Tina

Familien i Fjellborg sa...

..skremmede hvor avhenginge vil blir av pcen gitt - vi får krysse finger for at du snart er "oppe og går" igjen.. har akkurat ryddet jeg også syntes nesten ikke jeg gjør annet - jammen godt vi er flere som har det sånn..
blir spennede med blider i eller over helgen.
klem Anita s

Fjordlykke sa...

Lykke til med pc! det er ikke noe kjekt når den streiker. Jeg sliter med bruk av elektronisk tavle på jobben. Elevene storkoser seg fordi jeg bruker så lang tid på hver minste ting. De tar frem matpakke og lener seg godt tilbake... Savner tavle og kritt.
Men det kan jeg ikke si til rektor.
Han tror jo alle under 40 er datagenier.

Ha en fortsatt god helg!

Klem:)