mandag 18. januar 2010

TINE K AT HOME

Trengte litt inspirasjon i dag...
dette gjorde susen!!!









er virkelig blitt en av mine favoritter
i det siste, har nettopp sjekket på nettet og
funnet ut at det er bla. fine butikker Villa Rosa
i Sandnes som forhandler dette merket.
Ok ,garantert innom dit neste gang jeg
skal unne meg noe ekstra;)))
Får jo også endel ideer til gjenbruk her..
Frem med malerkost og/eller sprayboksen
for her er det ikke mye som skal til
hvis det er kun fargen som er "feil"!!
Sjekk nettsiden..- lov meg:))
HA EN FLOTT DAG!
KLEM MONA.





2 kommentarer:

Familien i Fjellborg sa...

Hei

Så fin blogg du har, datt tilfeldig innom, men kommer til å titte innom igjen.

Kjempe søt pus du har - selv har jeg en søt Hellig birma som vimser rundt her.

hilsen Anita S

HildeS/Frøken Fryd sa...

Nydelege inspirasjonsbilete fra Tine K.

Godt å høyre at det går bra med deg tross alt.

Ser det skal vere bloggtreff i Stavanger i mars, men har ikkje bestemt meg om eg skal eller ikkje.
Ha ei fin veke.
Klem H