onsdag 3. november 2010

Hei og hå!
Fremdeles i live..hehe
Det har vært en travel tid,og fremdeles er, og når
en eeeeendelig er klar for litt blogging skjer det noe med
pcèn!! Får ikke frem bildene jeg har lagt inn, og som sagt før, er jeg
ikke pc-kyndig overhodet :)
Må nok smile fint til min svoger tenker jeg :)
Nå er vi eeendelig ferdig med vaskerommet!!
Ååååh så deiligt! Nå er det en fryd å gå ned i kjelleren
og vaske klær : på med radioen,høyt, og brett i vei :)
Det ble jo tilslutt et kombinert vaskerom og bad da,
vi puttet inn et toalett og et dusjkabinett, sååå sjønt
,men mer å vaske...hmmm..
Tenkte å knipse bilder en dag, så hvis vi får lastet de på pcèn
kommer snart et innlegg med bilder av rommet ;)
Ha en flott dag
klem Mona.
(bildet er fra trappa mi)

1 kommentar:

Tina sa...

Hei og takk for besøket, alltid så hyggelig det! Vindusdekoret har jeg laget selv og fått printet det ut på jobben min. Om du vil kan jeg hjelpe, men selve printingen/plottingen er ikke billig. Vi snakkes kanskje da!