onsdag 24. november 2010

kveld

Heiiiii!

Da var amaryllisèn sprunget ut, nyhet,

Alfresco heter den og dufter!nyyydelig!

Liker å ha amaryllis hele juletiden jeg, ikke

bare en som skal være utspunget akkurat

til julaften....hehe.


Denne søte julestjerna fikk jeg i gave av min mamma

,snille snille, full sjerpings med vanninga

av denne, for tørker de litt ut detter bladene fort av :(

I LOVE YOGI-TE


Nå skal denne koppen nytes, og kveldsroen senke seg.

Vi har vært på besøk hos noen gode venner

i dag, spist hjemmelaget pizza og bakt pepperkaker

med kidsa
Ønsker alle en nydelig kveld
klem Mona.


3 kommentarer:

Tina sa...

Hørtes koselig ut med pizzaspising og peppekakebaking. Nydelig tekopper du har, smaker vel ekstra godt da tenker jeg!

Ja amaryllus ja, kanskje det hadde vært en ide å kjøpt noen slike, de er jo nydelige! Fineste blomsten til jul syns jeg da! Klæm klæm

og tusen hjertelig takk for hyggelig hilsning! Titter innom igjen jeg!

Klæmz

Ceropegia sa...

veldig flotte amaryllis! Har ikke sett de fyllt før,de var enda finere slik.

Ha en fin kveld.
-guri-

Sukkertøy for øyet sa...

..er så enig med deg
Jeg har juleblomstene hele desember, og kjøper helle nye dersom de visner før julaften..
Amaryllisem og sviblene lukter jo så sinnsykt godt :)
Fant bloggen din via Ceropegia, vakker side du har :)

Klem Ida Susanne