fredag 14. november 2008

Broderte bilder.

Ville bare vise dere disse søte bildene, de er broderte og selges på www.countryheart.co.uk
Jeg liker veldig godt uttrykket i de liksom, fargene, teksten... Og det er jo også en fin gave ide som det faktisk går ann å lage selv....noe lignende...Man kan jo forandre på fargene også, disse i Tilda-farger feks. nydelig:) Ikke så ulikt Tilda i utgangspunktet heller,hehe..
søte søte huset...

med brodert gate navn? koselig...


and my cottage garden..hihi



ja...ok...




så sant så sant:)
Gå inn på nettsiden og mys, de har veldig mye forskjellig, å kjøpe eller ideer til å lage selv :)
Tusen takk for koselige hilsner fra dere, I LOVE IT:)
Ønsker alle en fin og kreativ helg!! Klem fra meg:)






4 kommentarer:

Ida sa...

Så søte - litt like Tilda som du sier ! Har begynt å brodere litt på slike - men det tar tid :-) Mye smått og pirkete :-) Kanskje noe å ha med seg på nattevakthelg på jobb :-) Der gav du meg ett tips eller en ide..hihi!

Ha en super helg!
Klem

Josefine sa...

Kjempefine bilder:) Takk for tipset! Ønsker deg en fin helg, klem fra Josefine

Heidi-anitha sa...

Så koselig- takk for komentaren på bloggen min! jeg gleder emg utrolig til å få bildene hjem:)julekortene også:)

Så heldig du er som skal shoppe... Savner en skikkelig jentetur for meg selv jeg.. uten barna.. Bare gått for det jeg hadde lyst til.. Interiør butikker, noanoa og deilige retter på cafe`...ja, det er mye som lokker, men ikke alltid det er like lett å få sine ønsker oppfylt. Godt man har andre ting og være glad for da, som er viktig å sette pris på i livet.

god helg og god shopping.. klem White vintage

Tulip sa...

Koselige broderte bilder, ja. Sikkert mange av syerskene våre her inne som fint klarer å lage sånne flotte (og enda finere) bilder!

Du får ha en fin helg videre!