lørdag 15. november 2008

lørdagskos:)

Er så fornøyd i dag! Ønsket meg veldig slike bokstaver, så fikk jeg et tips fra Ida fra bloggen www.putitinabox.blogspot.com
at de solgte slike på www.living.no ! takk kjære Ida, for i dag har jeg nemlig kjøpt som dere ser! tjihi:) og det som også er så bra er at de kostet 89 kr.!! Fornøyd jeg ja..


Hvite svibler er i hus...nydelig:) (med babyløker til og med hihi)


Så har jeg laget dette hjertet, ble fornøyd med det ,men så GLEMTE jeg å legge i hempe til oppheng før jeg sydde det igjen! Smarte meg, har jo laget ENDEL av disse før da...så det skulle vel egentlig ikke være mulig...pytt pytt, ikke så farlig, jeg fikser vel det. Så foreløpig får det ligge her på serveringsbrettet:)PS; er det noen som har et tips til hva jeg kan tegne mønsteret av med på denne mørke ullfilten?, ingenting fønket så jeg måtte ta det uten mal....



liker disse fargene




aaaaaah, mitt lille hvite hjerte;)
HA EN KOSELIG LØRDAGSKVELD
KLEM FRA MEG:))






8 kommentarer:

rod i hob sa...

Så koselig innlegg :-)
Eg har og fått kvite sviblar i hus... Fysste gong i år faktisk! Glede meg te dei kikke fram :-)
Ha en fin lørdag vidare!!

moa sa...

grattis med fine bokstaver i JUL...
så nydelig hjertet ditt ble,er det tovet ull?
jeg skal snart skaffe meg svibler jeg også - de er jo så skjønne!
nattaklem fra moa

Ida sa...

Heisann! SÅÅÅ kjeket at jeg kunne være til jul - har sett på disse bokstavene muligens tre eller fire ganger - uten å kjøpe - men til den prisen så lurer jeg faktisk på om jeg må gjøre det likevel ;-) Sant de var utrolig fine :-)

KJEMPESØTT det hjertet ditt.. har desverre ikke noe råd ang merking på filt - sliten med det samme selv - bortsett fra at jeg brukte hvitt og da gikk det greit med en tusj (var selvsagt ikke til skrift! :-)!!) Syntes egentlig bokstavene dine (Noel) ble kjeeempefine uten at du hadde tegnet opp først jeg :-)

Ha en fortsatt strålende fin helg!

klemmer

Kaffekos sa...

kjekt at du fant bokstavene, gleder meg til å se de live;)og kanskje det vil skje i dag..... Vi har ingen planer for ettermiddagen.

♥ Fyra årstider sa...

Vad mycket fint du bjuder på God jul ljusstaken var underbar.
Kram Lotta

Heidi-anitha sa...

Så flink du er! Hjerte i ullfildt var så fint med skriften på!

Bokstavene JUL var råfine.. Vil ha jeg også:)

God søndag til deg..

Klemmer White vintage

Tulipa sa...

Så snygg!
jag har också kikat på den...I like!
Kram Tulipa

Mi :) sa...

Åååå, så fint hjertebilde :)))

Superfine bokstaver også - kanskje jeg også må ta meg en liten tur på Living :D
Svibler er et must til jul. Jeg synes blomster gir masse julestemning. Her hos oss har vi alltid hvite svibler, hvite amaryllis og hvite roser. Sukk, jeg ble helt full av jule-lengt jeg nå ;)

Håper du har en fin søndagskveld :)

Mi:)